Till alla er som fortfarande letar....



efter den bästa mascaran! Ett tips är Lancome Hypnose. Jag är 33 år och har sminkat mig sen jag var 14 år. Det har blivit en del mascaror genom åren, en del bra och en del mindre bra. I bland har jag till och med kommit över mascaror som inte ens är värda att kallas mascaror.....
men denna är den bästa ever!!! Snordyr givetvis, men värd varenda krona

Anledningen till att jag skriver?

Just nu får du denna älsklingen för 129 kr på www.beautyplanet.se (max en per hushåll) 

När vi ändå är inne på ämnet smink så vill jag slå ett slag för mineralpudret/foundation "Lily Lolo" som är enligt mitt tycke lika bra som dyrgripen Bare Mineral som var min bästis tidigare. 

"Lily Lolo" kostar runt 250 kr jämfört med BM som kostar runt 400 kr för samma mängd, men nu till saken
www.beautyplanet.se har "Lily Lolo" för 199 kr dosan. Det är SKITBILLIGT!!!!!
 

Dessa två produkterna som dessutom är det viktigaste enligt mig, (grunden och fransarna) får högsta betyg och hur kan man ha sån tur att båda just nu var billiga på en och samma sida? Läppstift, no way! Ögonskugga, ja när jag ska vara extra fin! Lite bronzepuder på kinderna, ja men inget måste! Eyeliner? Nej inte för någon med den längden jag har på mina fransar - det behövs ej! Primer, concealer och annat krafs, nej tack - behövs ej


Jag har gjort jordens klipp i dag:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska testa den nästa gång för min är jag inte så nöjd med, Cliniq de är bra på mycket men inte mascarer tyvärr.

Kramkram

2010-09-05 @ 16:32:06
Postat av: Jennie

Ja testa den, tror du kommer gilla den:) Cliniq, bra hudvård eller? Kram

2010-09-05 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0