Tack för alla komentarer angående vagnen....

nu ska jag ut en dag och prova den och fundera vidare. Solen strålar i dag och vi ska snart ut på en promenad, vi väntar bara på fastighetsskötaren som ska sätta extra isolering i vårt köksfönster för att vi hör trafiken för mycket från en gata här utanför. Fönstret går inte att stänga, det blir en liten glipa och på vintarna drar det in där, så nu får de fixa det. De har kollat på det en gång tidigare men försökte då bara rikta fönstret med en skruvmejsel, latpåsar! Här får man ligga på om det ska hända nåt!! Toaletten på ovanvåningen är målad och klar, det blev jättefräscht, men det blir det ju nästan alltid med vitt. I går fick Lova feber under eftermiddagen men med en alvedon supp blev hon som ny. Kläderna åkte av och vi fick i henne mycket vätska. På kvällen när suppen slutat verka kom dock febern tillbaka och från kl 23 var hon tillbaka på nedanvåningen med mig. Vid 00.30 somnade hon men sov oroligt hela natten. 

Nu vill Lova ha lite mat... 

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars liten! Hoppas hon mår bättre idag!

Kram!

2010-05-20 @ 21:12:44
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Mailn: Jag tror hon mår bättre i dag, det var sambon som plockade upp henne vid 06 i morse, då var jag helt slut för jag sov så illa;) När jag kom upp nu vid 09 sov hon igen. Jag vet inte om det är 3 dagars eller pga tänderna. Kram

2010-05-21 @ 09:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0