Sommaren verkar inte vilja infinna sig...



men denna söta picknick-korgen som såg somrig ut fick följa med hem från ICA i dag för ringa 89 kronor. Jag kunde hitta tusen anledningar att köpa den...min andra är för stor för bilresan upp till Göteborg när vi bara har med lite kaffe på en termos och Lovas mat. Denna har stjärnor, det har inte min andra;) Denna är röd, rött är snyggt!!! Ja, ni hör själva vilka starka argument jag har...not!!!!

Men håll med om att den är söt?


I dag har jag:

- Handlat mat i två omgångar eftersom jag glömde hälften första gången!

- Städat ur mitt skafferi

- Skjutsat syrran till Lönsvegas eftersom deras bil pajat...igen!!

- Hälsat på mamma och pappa

- Lusläst en skvallerblaska om prinsessan Madeleines kaotiska liv kontra kronprinsessans just nu lyckliga liv. Rubriken löd - Systrar i nöd och lust (nu prövas deras relation)

- Kollat på kläder på nätet

- Ätit en riktig lyxmiddag som Per fixat åt oss

- Fotat utomhusbilder

- Gjort ett fondbyte

- Funderat på hur jag ska förhandla upp min lön för kommande jobb

- Solat solarium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0