Så här glad var Per....



för nya laptopen som kom i dag...Undra vad som gick genom hans huvud och undra hur många timmar han kommer lägga på installation nu. Varför blir alltid killar så här när en teknisk pryl hamnar i deras händer?

Lova, som ni ser i bakgrunden åt en stor portion köttbullar med pasta och extra smör, duktig tjej!

Jag hade ställt in mig på att köpa en vattenkokare i dag eftersom vår varit sönder i några månader men när jag kom ner i butiken var den jag ville ha slut, typiskt!

I förmiddags såg vi sista avsnittet av Solsidan som vi hade missat, ni vet när hon föder barn, hahaha! Hoppas verkligen det kommer fler avsnitt för jag gillar den serien skarpt:)

För övrigt har jag dammsugat, handlat mat och snart ska jag ut på min dagliga en-timmes-runda!

Kommentarer
Postat av: Maria

sån är henke med, suck! Han är som ett barn på jul.

Kram

2010-05-05 @ 17:52:36
Postat av: Jennie

Haha, Per har suttit hela kvällen med datorn....

2010-05-05 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0