Mmmm köttbullar och pasta!



Det är en hungrig dam som kommer hem från dagis om dagarna! Att äta pasta-skruvar och köttbullar med bara händerna är favoriten just nu!

I morgon bär det av mot Kungälv och Lovas farmor Gunnel. På fredag ska Per jobba i Göteborg och då hinner jag göra stan och förhoppningsvis hitta skor till studenterna som kommer nu i juni....ja, alltså skor till mig själv att ha på mig på studentfesterna! Att köpa skor till en student kanske inte är precis vad man gör i allmänhet;)  

Klockan är som vanligt mycket i kväll, den tenderar att bli det när jag rusar runt och plockar, fixar och packar inför resan i morgon. Jag fick nyss reda på att vi ska åka ner mot Helsingborg först och sen mot Kungälv, vaddå omväg? Åker man med på "arbetsresor" är det bara att anpassa sig;) Kommer Lova fixa detta??? Jag får sova på saken...

Godnatt kära läsare... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0