Kungälv en natt!

Sedan kl 11 i förmiddags är vi i Kungälv och har det mysigt! När vi kom hade Pers mamma gjort goda smörgåsar och tee till oss och sedan åkte Per till sitt lager och satte igång att packa kosttillskott och städa. Efter fem timmar var han tillbaka och då hade jag och Gunnel hunnit göra stan och shoppa kläder till Lova. Av sin farmor fick hon två sommartröjor med tillhörande tights! Nu är det dags för middag sedan blir det promenad en timme i kvällssolen, vädret är helt underbart...vem kan tro att det ska komma snö på sina ställen i västra götaland i natt? Inte jag i alla fall, kan jag ha hört fel? I bilen står kosttillskott klara för leverans som ska ske under morgondagen. Under tiden Per fixar detta ska jag träffa Kiqi för en fika i stan om allt klaffar i morgon, och sen bär det av söderut igen. Vi ska köra inom Ullared en sväng för att köpa bland annat fotopapper som är billigt där. 

Maten är klar...
   

Kommentarer
Postat av: Malin

Men åh va kul är du är i stan!

Får man lov att bjuda in sig själv? Hade vart kul att träffa dig.



Kram!

2010-05-04 @ 23:03:37
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojdå! Där fick jag för jag inte är tillräckligt uppmärksam. Trodde det var dagens inlägg men du hade visst skrivit det igår.

Trisst, hade gärna följt med på er lunch!

Säg gärna till nästa gång du är i stan!

2010-05-04 @ 23:09:22
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Å, va dumt av mig att inte tänka längre :( Men jag lovar, det dröjer inte många veckor förrän vi är där igen, det är högsäsong på kosttillskott nu innan sommaren:) Kram

2010-05-04 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0