Dagens Lova



I dag har jag framkallat foton av Lova när hon var 10 månader, inte mindre än 45 stycken. Hur ska detta sluta? Givetvis fick huvudpersonen vara med och säga sitt;) Hon tittar ofta på foton av sig själv och skrattar med hela ansiktet. Det är då man känner att det lönar sig att alltid ha kameran i högsta hugg och verkligen dra fram alla godbitar så att de inte bara blir kvar i en mapp på datorn. Lovas album ska få finnas på hennes rum så att hon kan ta fram dem när som helst och titta. Kopier ligger på skivor i säkert förvar i pappas kassaskåp!  

Kommentarer
Postat av: Maria

Mina två busfrön kollar också på foto från när de var små och älskar det:) Jag vet inte hur många jag tog men det rör sig om hundratals, det är så kul att ha

2010-05-09 @ 12:02:51
Postat av: Jennie

Ja, det bästa man har, förutom barnen då;)

2010-05-09 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0