1 kilo ner...

visade vågen i går! Det går sakta men säkert:) I dag ska jag, Lova, Johanna, Kim och deras barn åka till Lönsvegas och hälsa på min andra syster och hennes lilla Hilma. Det ska bli mycket trevligt! Det har ställt till med ett kanelbulle-kalas som heter duga, 96 bullar tror jag att Josse hade bakat. Sedan hade hon även bakat glutenfria bullar till sig själv och Hilma. Hur ska jag kunna undvika att ta en? Japp, det blir en senare fråga. Efter tripen till Lönsvegas ska vi grilla hos Johanna och Kim i kväll, jag, Per och Lova. Där blir det kyckling eller fläskfilé med rotsaker i ugn, så det är lugnt för min del. Det är vad jag själv käkar till middag nästan varje dag! Hur blir det med min promenad, kommer jag hinna det i dag? Det måste jag...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad du är duktig, härligt med minus-resultat! kram

2010-05-13 @ 11:56:57
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Jennie

Tack! Det känns bra för varenda kilo som förvinner;)Kram

2010-05-13 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0