Vädret, dvs solen, vill inte riktigt infinna sig..

så det blir en promenad i dystert väder med Lova i dag när hon vaknar från sin förmiddagsvila. I kväll blir det en längre med syrran kl 20. Vi har bestämt att vi ska gå måndagar och onsdagar tillsammans, kul! På tal om promenader så kommer jag osökt in på vikt. Just nu står jag stilla - igen! Men det är inte ett dugg konstigt, jag har nämligen fått smak på micro-poppade popcorn på kvällarna, not good! 

Kl 07 i morse knackade den pigga mattläggaren på dörren och satte igång med, vad jag hoppas ska vara, den sista spacklingen på golvet. Det är så fint nu, slätt och med lutningar på de rätta ställena, vattnet kommer rinna mot brunnen, äntligen! 

Usch, nu visar de den tragiska reklamen på tv med tre bebisar som sitter i sina blå matstolar och den fjärde stolen är tom...ni vet, cancerfondens inslag? Fruktansvärt, så brutalt men ändå något som sker varje dag i familjer runt om i världen. Det borde inte få hända! 

För att avsluta med något glatt så kan jag skriva att den 15 mars tog Lova sina första steg :) Mammas duktiga tjej!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Lova!! Du är bäst!! Moster lilla gullunge! Hilma har börjat hos dagmamman nu och tycker det är superskoj, hon är så trött när hon kommer därifrån så hon somnar i vagnen innan vi kommer ur kvarteret!! Hilma hälsar att hon vill träffa dig snart så ni kan busa <3

Puss

2010-03-17 @ 21:32:35
Postat av: Jennie

Josse och Hillis: Tack, tack, säger Lova! Lova saknar Hilma också så de får träffas snart och leka av sig:)Va skönt att hon verkar trivas hos dagmamman! Kram på er

2010-03-18 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0