Tisdag..

Angående Lovas vattkoppor så har några fler koppor har dykt upp i ansiktet, men de är ännu så länge bara som små plitor. Febern är borta! Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, det är ju första gången jag ser nåt sånt här på nära håll. Det är nog en väldigt lindrig form av vattkoppor om det nu är det. Symtomen verkar stämma när jag läser om det och jag får väl se om plitrorna blir koppor så småningom;)

I eftermiddag blev det lång-promenad i vårsolen med mamma som också ville promenera. När vi kom hem visade Lova att hon kan gå runt med sin gå-vagn, vända den i krökar och fortsätta gå, detta har hon inte fixat innan. Något annat som är nytt är att hon går runt med sin bobby-car;) och efter ett tag försöker hon komma upp på den men fixar inte det riktigt! Det ser så roligt ut, snart går hon väl själv den lilla busen! I morgon blir hon hela 11 månader och det innebär en månad kvar till det stora 1 årskalaset som inträffar samma dag som Per fyller år. Att de föddes på exakt samma dag med 32 års mellanrum är rätt otroligt egentligen. Vem hade kunnat ana att Per skulle få en dotter på sin 32-årsdag...och vilken present sen då! Det kvittar vad han än får i framtiden, den presenten kan inte överträffas, never! Det blir ett sort 1 årskalas med våra familjer, de närmsta. Det blir liksom många nog ändå pga att vi har stora familjer. Vi räknar med 14 vuxna och 7 barn utöver vår egen lilla familj. Lovas kompisar och mammor blir välkomna hit en annan dag på lek-date och tårta! Utöver detta blir den lilla busen firad uppe i Göteborg också den 25/4. Tur man bara har en unge...pust;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars lillan! Så liten och redan har fått vattkopper :( Va skönt att det verkar vara en lindrig form. Jag var bara några år när jag hade det men minns ändå hur det kliade :/



Ja jisses va firande! :) Tur att man bara har ett ja ;)

Det ska bli så kul att ses på barnens gemensamma 1 års kalas :)

Kram!

2010-03-09 @ 22:39:44
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Malin: Det verkar inte klia,inte än i alla fall, men det kanske kommer. Än så länge är det bara dag två;)Ja det ska bli såååå kul att träffa er igen den 25/4. Det var evigheter sen vi sågs sist:( Kram

2010-03-10 @ 01:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0