Söndag

I dag gick jag och Lova bort till min syster Johanna och hennes familj. De hade fått kattungar!! Tre små söta knyten låg huller om buller i en låda med tak och väntade på sin mamma, supersöta, men inget för oss. Vi har en katt och det får räcka. Jag tycker om djur, men jag vill inte ha en hel bunt med dem. Vår Bosse är lugnet själv, han kommer och går och gör inget väsen av sig. En trygg katt som är lätt att ha hand om. När jag och Lova kom till syrran skulle de precis äta middag, så jag och Lova tog vår medhavda mat och satte oss ner vi med. När vi skulle gå hemåt igen fick vi sällskap av Johanna och Ebba som ville motionera. Ebba cyklade och vi gick. När vi kom hem hade Per förberett för morgondagen genom att ta bort badkaret ur badrummet, så det stod mitt i hallen och välkomnade oss;) Skönt att äntligen få ut åbäket, badkar känns bara överflödiga och jobbiga att rengöra. Det ska bli så skönt att få en dusch-hörna, det passar oss bättre! Lovas badbalja får vi ta upp ur källaren igen, men den är jättestor och det är nog först nu som hon sitter bra i den. Det enda jag kommer sakna med badkaret är att bada tillsammans med Lova, men man kan inte få allt här i livet;)

I kväll blev det myskväll i soffan med en film som jag kan vara utan, men Per verkar gilla den...jaja, datorn funkar ju fint den också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0