Sent besök!

I kväll har vi haft besök ända från Uppsala av Pers kompis Carl. Han skulle köra till Jönköping men fortsatte sen ända ner till Skåne och passade då på att svänga inom oss. Det blev kaffe och cupcakes klockan 23.00, inte illa! Givetvis ville han träffa Lova men hon sov gott så att det får han göra nästa gång. Utöver detta spontana sena besök har jag städat och fejat, donat lite på nya toa och under tiden passade mamma på att "sno" till sig Lova för att promenara med henne.

Ännu en dag till ända...och jag är som vanligt sen att komma i säng!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag är en av de bloggar som blivit utvald att ha en tävling i samarbete med Apoteket, hur lätt som helst att delta - kika gärna in och var med! :-) Kram Carolina

2010-03-29 @ 10:25:57
URL: http://carolina1979.se
Postat av: ANNA

hej alltid trevligt med spontan besök händer ju nästan aldrig kram

2010-03-29 @ 13:09:23
Postat av: Jennie

Carolina: Är inte mycket för tävlingar, men ska kika in :) Kram



Anna: Nej, det är inte ofta det händer :) Det var jättetrevligt och vi satt nog i två timmar och snackade. Sen tar det ju ett tag innan man kommer i säng och så Lovas hosta på nätterna gör ju att man är ganska mör i dag. Ringde dig innan, men du var inte hemma...Per har fått jobb i Gbg som han kände sig tvungen att ta (bra lön, haha) så det blir bara jag och Lova på påskafton. Detta kan påverka hennes kalas också, vi har väl inte riktigt bestämt hur vi ska göra då. Han arbetar många lördagar, det är vaktarbete. Han ska arbete så här dumt i en månad nu framöver. det kan va att vi skjuter på Lovas kalas, och jag tänkte då att du ska få bestämma lite också eftersom du är den enda helg-arbetaren som kommer på kalaset, haha. De andra kan anpassa sig lite eftersom de jobbar vardagar;)Vi ska nog få ihop en helg som passar alla... eller också kör vi på den tionde, vi ska snacka igenom detta. Kram på er

2010-03-29 @ 17:51:03
Postat av: Josse och Hilma

Min nya blogg : mammaochhilma.bloggspot.com

2010-03-29 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0