Ny väska!!



I går handlade jag en ny väska till Lovas vagn, en skötväska, men ändå inte. Jag kan ha denna till mig själv även sen när Lova blir för stor för att ha med sig blöjor, mat och allt vad det nu är. Jag älskar vitt nu till våren och är mycket nöjd med köpet :) Enda problemet är att varneda tonåring i byn har likadana i alla olika färger, men men, då kan jag ju få känna mig ung lite längre. Det är denna ungdomliga väskan och att skaffa barn sent i livet som gör att man har "barnasinnet" kvar. Tack för det!!!!!

I dag har dusch och toastol kommit upp i vårt badrum, på torsdag kommer vasken eftersom den de hade med nu var för stor. Så att badrummet skulle bli klart i dag var bara ytterligare ett skämt från deras sida! Åååå, jag garvar ihjäl mig - not!

Bilder på nya toan kommer sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0