Nöjd!



Ja, så ska det se ut pappa! Jag är nöjd med bloggen nu...

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Så fint det har blivit! En riktig Charm-Lova =)



Coolt rum Hilma hade. Riktigt katalogrum ju.



Och dina lampor var ascoola! Jag kollade på den du har i vardagsrummet när jag var i Ullared, men insåg att jag inte har någonstans där den passar... haha.. Och den du käpte till köket påminner lite om en IKEA-lampa jag hade i köket tills jag köpte den nya svarta. Dock var din snyggare!



Kram

2010-03-07 @ 10:46:26
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Tack snälla! Jo jag vet vilken lampa du menar, jag har spanat in den med, men tyckte som du, att denna var finare och undra om den inte var billigare också, eller? Har lite kvar att fixa på bloggen, men det får växa fram, min sambo får hjälpa med vissa saker, han är bättre på sånt här;)Hade ju tänkt lämna det till en designer, men tror jag hoppar det! Men Lova ser ju nöjd ut, hihi! Sora kramar till er

2010-03-07 @ 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0