Lova 11 månader i dag

Då har hon blivit ytterligare en månad äldre, vår lilla älskling:) I dag ska mamma hämta henne efter jobbet och ha henne i kväll så att jag kan fixa lite på datorn, samt rensa ut i klädkammaren här hemma. Liiiite svårt när hon är med eftersom hon älskar att knappa på datorn samtidigt som jag;) I dag fick Lova pannkakor dagen till ära, men det är ju bra mycket roligare att slänga dem på golvet än att stoppa dem i munnen, tydligen!

Längre inlägg än så här blir det inte för nu är det dags att busa en stund innan hon försvinner i väg med mamma!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Lova!

2010-03-10 @ 22:56:15
Postat av: Kiqi

Grattis Lova!!!



SÅ söt sparkdrkt hon har med! Jag bara älskar randigt =)



KRAM

2010-03-10 @ 23:41:03
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Maria och Kiqi: Tack, jag ska hälsa henne;) Junpsuiten är från Mee too,men var förra årets vår-sommar kollektion:)

2010-03-11 @ 00:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0