INKÖPSLISTA

Fick en idé när jag läste syrrans blogg...givetvis måste jag dela med mig av vad som ska handlas in framöver, detta för att jag hoppas få tips från er på var jag hittar dessa prylar. Så hjälp mig hitta....

- A4-ramar i mattsilver/borstad silver eller i vitt lite "smutsigt" trämaterial (Ni vet så där lite gammaldags stil)

- Vit rund ryamatta, modell stor

- Neutrala svarta bokstäver i trä, ska skriva Lovas namn på en vägg (vita har jag sett men inte svarta)

- Tips på 1 årspresent till Lova 

Hoppas ni sitter och håller på den perfekta idén om var jag kan hitta dessa ting:)

Kommentarer
Postat av: Janina

Kika efter bokstäver på Panduro. =)

Du kanske får måla dem själv men det kan du kanske tänka dig? Kram Janina

2010-03-11 @ 18:00:37
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej jennie gör som jag måla dom svarta kramar anna

2010-03-11 @ 18:49:43
Postat av: Jennie

Anna och Janina: Måla kan jag ju alltid göra:) Panduro kan jag kolla på nästa gång jag är i Gbg, tänkte inte på det...har mest kollat nätet. Tack för tipsen tjejer, kram

2010-03-11 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0