Gungan på mormor och morfars trädgård....



är poppis!

Med solskydd 50 och en hatt på huvudet funkade det att vara ute även i dag:) I bland pausade vi i skuggan, käkade jordgubbar och vätskade upp oss med vatten. Tillslut somnade Lova i vagnen och jag fick en timme för mig själv i en däckstol och visst, lite färg fick jag allt! I morgon åker jag och syrran till havet och sommarstugan över dagen. Med ska även Lova och Agnes, hennes kusin. Vi ska hälsa på mamma som tagit en semestervecka och åkte ut dit med vår mormor i går. Även min mammas bror har en stuga på Västkusten så när vi ändå är där ska vi hälsa på kusin Marie, lilla Maja, Caroline och hennes lille Liam. Det blir säkert en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Oj vilken stor tjej på bilderna! Hon har vuxit en del sen jag såg henna sist, vilket i och för sig var ett år sedan...vilket fin blogg oxå!

Kram Maria.

2010-06-29 @ 21:57:55
Postat av: Jennie

Hejhej!! Ja, visst är det helt sjukt va hon har förändrats!! Det är dags att vi ses snart igen:) Tänk att det är ett helt år sen...Men som sagt, hör av er om ni kommer till Skåne och så ringer vi när vi är på väg mot Göteborg. Kram

2010-06-29 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0