Fullt upp hela veckan...

vilket innebär att det blir mindre tid här på bloggen! I går var jag hos läkaren och i dag är det Lovas tur. I morgon blir det någerlunda lugnt för att ladda upp för två fullspäckade dagar på torsdag och fredag. Allt avslutas med mammas födelsedag på söndag, hon fyller 55 år! Lördagen, förresten, kommer säkert för min del att ägnas åt tv-tittande. I alla fall på förmiddgagen! Jag vill ju inte missa kronprinsessans bröllop:)

Nästa vecka blir lugnare, men en fika och ett möte är inplanerat än så länge.

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Hanna & Leon

Hej Jennie! Hur är det med dig? Bra hoppas jag. Nu var det evigheter sedan vi sågs :( Är ledig tio veckor nu, så nu har jag tid att surfa lite, inte blivit mycket av det annars, när man jobbat. Finns det något datum satt för ny träff? (Har inte varit inne på FL på länge, minns att där var alternativ men minns inte vilka). Tänkte iaf ha en träff här (får bli i juli tror jag) snart, skrev till Josse oxå och hörde när hon är ledig, hade varit kul om vi blivit många. Hoppas allt är bra med er!Kram!

2010-06-16 @ 20:49:31
Postat av: Jennie

Hej hej



Jo tack allt är bra!Själva också? Jojomensan, nytt datum för träff är uppsatt, antingen nu på sön. den 20/6 (vilket inte jag kan) eller den 27/6 där flest har skrivit upp sig om jag inte minns fel. Härligt med så lång ledighet nu över sommaren! Vi ska nog få till en träff i juli. Ha det gott, kram

2010-06-18 @ 15:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0