Femte inskolningsdagen...

Eftersom vi missade två inskolningsdagar förra veckan pga Göteborgsresan är vi nu på dag fem! Lova var som en liten solstråle när vi kom till dagis, hon log med hela ansiktet. Innanför dörren gick hon på ett håll och jag på ett annat. Detta går verkligen bra:) I en och en halv timme fick jag sitta i personalens fikarum med en kopp tee och en skvallerblaska och bara njuta i deras massagestol. Det kallar jag lyx!!! I morgon ska Lova lämnas kl 08 och hämtas kl 10. Jag ska vara nåbar på mobilen hela tiden om i fall hon blir ledsen. Vad gör jag mellan 8-10? En promenad kanske?

På fredag är det dags att fira en av de tre studenter som ska firas i helgen. I morgon blir det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0