Det våras för pensionärerna...

Varför är det så att när man ger sig ut för att handla mat en fredag så är butiken full av pensionärer. Dessa härliga människor som går sakta fram och tillbaka mellan hyllorna. Kanske ber dig plocka ned en vara som de inte når. Står och tittar på dig i smyg och tar det väldigt lugnt i kassan. Frågar om reavaror, visar kuponger och undrar om de gäller och byter en vara. Varför envisas de med att vara ute just en fredag eftermiddag när det är som mest folk i butikerna som ska bunkra upp för helgen? De har hela veckorna och dygnets alla 24 timmar, men ändå lyckas de pricka in sitt handlande till en fredagseftermiddag!!! Det övergår mitt förstånd!

Kommentarer
Postat av: Maria

Pricken över i:et eller huvudet på spiken, vad är det man säger? I ditt lilla inlägg fick du ner allt jag någonsin velat säga om saken. Jag håller med och funderar också över samma fenomen;)Skriva om det kan jag inte få då blir det lätt en A4 med många svordomar i;)

Kramkram Mia

2010-07-18 @ 10:26:42
Postat av: Jennie

Hahahah;)

2010-07-24 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0