Nattsud på bloggen!!!

01.18 är klockan och Lova vägrar sova, nice! Det verkar bli en tredje natt på rad när hostan väcker henne och snorandet sätter käppar i hjulet för nappen. Det är inte Lovas vecka detta! Jag har Sherlock Holmes på tv:n men har missat hälften för att jag sprungit fram coh tillbaka till Lova. Per sover på soffan! Det verkar dock vara en sevärd film!

I kväll...eller rättare sagt i går kväll var Josse här med Hilma, barnen lekte och vi tjattrade! Vi tog en promenad och var på ICA och handlade. Rätt som det är dyker en man med läppstift, solglasögon, hårband och hippi-kläder upp och ska hälsa på Lova. Hon blir helt förskräckt och gråter så att hon nästan tappar andan, men det hade jag förmodligen också gjort om jag inte visste vem snubben va! Han ser anskrämmlig ut! Han kan skrämma slag på vilken som helst om man möter honom en mörk kväll! Kusinen Hilma sov sött i sin vagn, så hon gick lyckligtvis miste om terrorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0