Min gårdag...

Vaknade: Kl 10 tillsammans med Lova

Frukost: Ja

Väder: Mulet, snöigt

Första samtalet: Med Lova, om man nu kan kalla one-way-comunication för samtal, annars var det med Per, min sambo

I dag ringde: Min kompis Krille från Ljungby

Jag ringde: Josse, Anna, Malin och Johanna

Messade: Josse och mitt ex Daniel

Viktiga kom ihåg för dagen: Skulle varit hos Anna på fika vid 15, det blev tyvärr inte av

Tid framför datorn: Vågar inte ens tänka tanken på hur länge...

Lunch: Ja

Mest intressanta under dagen: Att Lova ställer sig i krypställning och sedan går hon upp på tå?!?

Mest ointressanta under dagen: Städning, även Lova hatar när mamma städar

Dagens måste: Ingenting egentligen

Roligaste posten i min låda: Bara trista saker i dag

Tråkigaste posten i min låda: Ett kasst fondbesked

Kollat på TV: Absolut ingenting

Middag: Ja

Bloggar jag läst: Alla jag har i min lista, Lova läser inte så mycket...inte än;)

Kläder: Marinblå klänning med vita ränder fråm MQ och och svarta tights från H&M, vita underkläder från Change och Lova hade en grå dress från Gangstar med stjärnor på knäna, blöja Libero och vita sockar från H&M 

Dagens vill-ha: Lova vill ha uppmärksamhet och jag vill ha mat

I dag har jag flytt ifrån: Kylskåpet..

I dag har jag handlat: Inte ett skvatt (bra för plånboken)

Musik jag lyssnat på : You and I, Medina...älskar den låten:)

Har sjungit: För Lova, Imse vimse spindel plus en påhittad låt om hur go och söt mammas älskling är. Tur som fan att ingen hörde min falska stämma!

Fattas i mitt hem i dag: Har inte saknat något alls i dag...

Vem har ringt på dörren: Ingen

Börjar bli trött på detta?: Japp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0