Då var nyår över...

och vi hade en riktigt trevlig kväll hos syster Johanna och Kim, Ebba och Agnes. Maten var jättegod och vi lyckades med det som vi skulle stå för, förrätten! Vi rostade bröd och skar i trekanter, gjorde en fyllning med räkor, dill och finhackad rödlök. Till det stenbitsrom, en tunn skiva citron och en dillkvist. Syster Josefine, Per och deras barn Ebba och Hilma var också där, så vi var ett helt gäng. Barnen var jätteduktiga hela kvällen, knappt inget gnäll...och alla var vakna vid 12-slaget utom Lill-Ebba och Hilma som sussade sött. Lova tittade storögt på raketerna, men hon var väldigt trött och tröttnade fort! När vi kom hem somnade hon utan problem och sov till 9.30, vilken dröm egentligen:) Hon är verkligen en nöjd liten tjej. I dag har det varit lugnt, Per gjorde ärtsoppa och pannkakor som vi käkade med god aptit. Lova visar att hon kan ta sig fram sittandes genom att skjuta sig fram med en fot. Mitt ex Daniel var här och lämnade fler foton av Lova och hennes kusiner, min momor ska få ett när hon fyller år i morgon! 

Bilder från nyår kommer jag lägga in här ikväll om allt går bra!  

ETT GOTT NYTT ÅR önskar jag och Lova er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0