I dag vaknade jag med en träningsvärk...

som heter duga, så någon nytta gjorde nog gårdagens besök hos sjukgymnasten;) Lova sov som vanligt till tio på förmiddagen vilket är ren lyx. Jag har fått en "sjusovare" till bebis och tackar min lyckliga stjärna för det! Visserligen, när dagis börjar om några månader är det ju inte lika kul! På grund av hennes sovvanor blir det automatiskt att jag själv sitter uppe till långt ut på natten, slökollar på nån film, läser en tidning eller bara hänger vid datorn, som nu! Slött, kan tyckas, och jag det är det! Jag refererar till ett tidigare inlägg där jag klagar över min tuggummi-liknade vardag;) Å andra sidan, detta är ETT år av mitt liv, så varför inte passa på att slöa? Hur blir de restrerande åren? Förmodligen fyllda av måsten, jobb och stress.

Osar det inte lite dåligt samvete trots allt? Hur har ni andra mammor det?

Kommentarer
Postat av: Maria

Du om nån är värd att slappa,du hade ett tufft jobb och är en sån "duktig flicka" som det så fint heter.Du har lite höga krav på dig.Släpp dem nu min vän och relaxa dig igenom din mammaledighet, njut av en fin dotter. Kram Maria

2010-01-14 @ 23:36:10
Postat av: Jennie

Tack Maria, det värmde:) Ja nog för att jag har höga krav på mig själv, det har jag som du vet fått "äta upp" många gånger. Borde ta livet lite mer med en klackspark...

2010-01-15 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0