En liten sjukling här hemma...

I natt vakande Lova vid 01 och började hosta, sedan kom snoret:( Vi sov oroligt hela natten och kl 08 ville hon ha välling. Sedan har dagen varit lite gnällig, inte kul med förkylning! Johanna, Ebba och Agnes har varit här i eftermiddag så det har varit full rulle, barnen hade varit på kalas och kom hit med sina finklänningar och godispåsar. Mina två söta prinsessor:) Hoppas de slipper snorandet! På grund av Lovas förkylning och min trötthet så har vi skippat den dagliga promenaden i dag, det får bli en lugn kväll.

Jag har fått lite inspiration på heminredning igen! Har massor med idéer för lägenheten. I hallen vill jag ha ett nytt antricitgrått eller ljusgrått plattgolv, typ klinker. Sedan en mörkgrå hallmatta på det. Jag tror det kan bli bra till mina stålgrå väggar. Sedan vill jag ha vita skoboxar som man fäster i väggen, då får jag bort skorna från hallgolvet och det blir ett mindre rörigt intryck. Jag hatar när det är massor med prylar överallt, det ser så ogenomtänkt ut och det blir svår-städat. Förvarings-lösningar är det jag går i gång mest på;) Jag skulle kunna bygga en jätteförvaring i vitt hög-glans under vår trappa till ovanvåningen. Där finns massor med "dö-utrymme", perfekt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men stackars lilla Lova, inte roligt med förkylning! Kram o krya på er!!

2010-01-24 @ 20:00:03
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Carolina

Stackars lilla Lova - hoppas hon snabbt blir frisk! kram

2010-01-24 @ 22:19:20
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Jennie

Carolina och Caroline: Jag tycker hon är mkt bättre i dag, men natten var inte kul.Många uppvaknanden:(

2010-01-25 @ 12:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0