Trettondagsafton och jag hade inte den blekaste....

Efter att ha handlat fika, kakor och läsk, till mamma-bebis träffen på torsdag så är det bara städet kvar:) Det tar jag i morgon! Annars har det inte hänt mycket i dag, syrran och jag körde till MJ för att kolla på nya krukor till mitt köksfönster, men där var stängt så vi åkte till "Annorlunda rum", där det givetvis också var stängt. Jag menar, hur många butiker är öppna på trettondagsafton? Detta insåg inte vi förrän efter ett tag. Vi tog en runda i byn och kunde konstatera att systemet och apoteket i alla fall hade öppet, alltid nåt! Men hjälpte det oss? Nej! Det var bara att vända och köra hem igen. Lova har blivit lös i magen (förlåt, men jag kan inte uttrycka det finare) och så har det varit ett par dagar. Jag öser på med vätska och mat i ena änden och det kommer ut i andra. Känns meningslöst men det är ju ett måste, speciellt vätskan.

Per har fått flipp och säljer allt vi äger och har på Tradera. Visst ,gamla mobiltelefoner, comhem boxar, stereoapparater från...fan, vet när..sånt vill jag inte ha i mitt källarförråd ändå, så det borde jag kanske tacka honom för. Enda problemet är att han handlar grejor också...till bilen:( Onödiga prylar till en bil som redan har all utrustning man kan tänka sig och som vi inte använder hälften av. Intresse, säger han! Skärp dig, säger jag! Och så kan vi lägga det till listan av sambo-problem som dyker upp med åren...

Kommentarer
Postat av: Maria

stackars liten med magen, hoppas hon är bättre

krama henne från mig

2010-01-12 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0