Boken är i mina ägor...

Efter promenaden på en timme i jobbig kyla åkte jag och mamma till Maxi för att handla Up and go blöjor till Lova. Hon har börjat strula och bråka vid blöjbyte, så jag tänkte prova om Up and go var lösningen! Hellre det än en rullande, gråtande bebis på golvet;) I alla fall, när jag kom till bok-avdelningen på Maxi köpte jag boken jag nämnde i förra inlägget. Den heter " När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var" av Jessica Andersson, artist som bland annat är känd från melodifestivalen. Nu har jag bara lite kvar att läsa i den jag köpte i går, sen ska jag börja med den nya! Förmodligen hamnar jag i en bok-period nu igen, då kan jag läsa mängder på kort tid!

Nu är det lördagskväll och förutom böckerna, är det som vanligt datorn som gäller! I morgon kommer min kära syster Johanna och tittar in i ett par timmar. Hennes tjejer ska på kalas hos min granne som bor i dörren mitt emot. 

I går hittade jag massor med foto från 2007 på en skiva som hamnat bland en massa bråte, alltid lika kul. Det var bland annat bilder från min 30 årsdag som jag trodde för alltid var försvunna efter en dator-krasch, men som tur var hade vi gjort en back-up på dem. 

Nähä, nu ska jag läsa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0