Another sleepless night!

Inte för att Lova är vaken, för hon sover faktiskt just nu,02.28, gott i sin säng. Jag däremot sover inte, min kropp är ju van att vara vaken vid denna tiden, så här sitter jag! Jag har sovit sen klockan 23, tror jag, men nu var det slut på det goda livet. Nu ska jag passa på att kolla in Me&I nya kollektion på nätet, det har tydligen varit lite segt på deras sida nu i och med den nya kollektionen så jag passar på när halva Sverige sover:) På söndag är det dags för party och då ska de shoppas söta sommarklänningar till en viss dam, om det nu finns något som faller mig i smaken,men det förutsätter jag!

På fredag kväll ska jag på inredningsparty med mina systrar och min kompis Anna, det ska bli mycket trevligt:)
www.innerum.se kan man kolla på deras sortiment! Vid första anblicken fanns där inget jag ville ha,men vem vet hur det blir när jag väl sitter där på fredag och får se sakerna live? Hur månag gånger har man inte fallit in i grupptryck tex. Om 50 procent köper en sak så tror man att man borde ha just den saken, eller om stämningen är sådär mysig och som gjord för shopping på fredagkväll, ja då kan det bli en del impulsköp! Det är bara att erkänna!

Nån som känner igen sig, hihi

Kommentarer
Postat av: Maria

Ställer mig till skaran av dem som impulshandlar:)Som när vi var på Media Markt förra sommaren, du vet? Om jag ångrat mig, neeeejjjdåååå, inte alls!

2010-01-28 @ 15:40:18
Postat av: Jennie

Hahah, jag minns alldeles för väl:)

2010-01-28 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0