Tänder på gång

Ja då var ytterligare en final i melodifestivalen avklarad, denna gången i den vackra staden Göteborg. Har man en gång bott där tror jag att man för alltid älskar den staden! Hur som helst, jag såg inte många av bidragen i dag pga av Lova som skulle matas, bäras, byta blöja osv mellan 20-21 i dag, precis innan sängdags. Jag hörde alla bidragen i alla fall och jag var inte överdrivet imponerad. Jag tror Darins låt kan växa hos mig, jag gillade inte den först men andra gången tyckte jag den var ok..kanske lite till;)

Denna dagen kunde verkligen inte börjat sämre, Lova har levt rövare mellan 01 och 03 i natt pga tänder som just nu kommer i överkäken, två stycken, så tröttheten gjorde verkligen ont när jag skulle upp i morse. Detta är nog tredje natten på raken som tänderna spökar, stackars liten! I dag kunde jag inte sätta Per i arbete heller, för den stackaren ligger på soffan i feber och halsont. Han kom hem kl 01 från Göteborg i natt, han hade kört med feber i 70 km/h pga väglaget som rådde. Det var så illa att han inte vågade släppa händerna från ratten för att svara i telefon. Jag var nervös där ett tag, trodde bergis att han åkt av.

Så som ni förstår, i dag har det inte hänt mycket här. Jag var på ICA och handlade, men annars har jag inte varit utanför dörrarna. Middagen med Anna och Patrik fick vi tyvärr ställa in, supertrist, men det hade inte varit kul och smitta ner dem med halsont och feber. Men, Anna, om du läser det här....vi får hitta en ny dag för myskväll;) Tråkigt nog blir ju inte BLINGO partyt hos syrran i morgon heller eftersom säljaren blivit sjuk i vinterkräksjukan. Så min fullspäckade helg blev inte så full ändå när allt kom till kritan:( Jaja, nästa helg kommer Lovas farmor Gunnel och hennes nya gubbe på besök, då blir det full rulle.  

Kommentarer
Postat av: ANNA

hej vi hittar en ny dag men har du o lova inget att göra i dag så ko o åk pulka vi e hemma hela dan per med naturligtvis om han e bättre vi ska ha västa pulkaracet h'är i dag haha

2010-02-21 @ 09:17:40
Postat av: Jennie

Anna: Pulkrace, det låter kul:) men Per är fortfarande dålig med feber, jag är trött som en häger pga Lovas sömnlösa nätter;) Sitter bara som en zombie här i soffan och tänker på när jag ska få lägga mig igen, haha! Tröttsamt! Men gärna en annan dag!! Kramar till er

2010-02-21 @ 13:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0