Man tackar:)



Tack Malin för denna award, jättekul att du följer bloggen! Försöker uppdatera min blogg varje dag men ibland hinner/orkar jag helt enkelt inte. Undra hur det blir sen när man börjar jobba igen. Att vara mammaledig och skriva blogg är ju relativt lätt, men frågan är hur det blir sen;)

Eftersom du gett "awarden" till samma personer som jag skulle vilja ge den till, nämligen Kiqi, Elin, Caroline, Carolina (alla finns i min länk-lista) så finns det bara en som jag lägger till här, Janina 

Janina, du har en toppenblogg och en sockersöt William som man gärna ser på bild:)

Kiqi: Din blogg gillar jag för att du skriver om allt mellan himmel och jord, och du skriver bra! Bilderna och filmerna på Mama är alltid lika roliga att se. Vilken tjej, alltså:)

Elin: Ytterligare en välskriven blogg av en härlig tjej. Härligt att se sötnosen Noels alla upptåg och följa er i vardagen:)

Caroline: Du kan verkligen konsten att skriva, och att följa Stellas kamp mot sjukdomen höll mig verkligen fängslad från första till sista rad. Allt annat läser jag också förstås! Alla härliga foton som du lägger in är bara ett plus:)  

Carolina: Din blogg fastnar jag på, lääääääänge! Jag läser, jag hittar nya sidor att shoppa på (kanske inte så bra för min ekonomi, men ändå), tittar på bilderna av dina två charmtroll och förundras av alla kommentarer du får:)

Skulle ni sluta skriva, hade jag känt en stor tomhet, kan jag säga! Så tjejer, SKRIV PÅ....

....och Malin, "awarden" jumps right back to you, för din blogg gillar jag skarpt, både det du skriver och bilderna på the one and only Vilmer:)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad gullig du är, din blogg är också toppen! <3 kramar

2010-02-26 @ 10:28:06
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Malin

Tack va söt du är! :)

Kram!

2010-02-27 @ 23:31:28
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack söta fina Jennie! Jag gillar dig och din blogg skarpt med!! KRAM!!!

2010-02-28 @ 08:47:12
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0