I morgon kommer..

Lovas farmor och hennes gubbe Bertil på besök från Kungälv. Jag har städat och fejat hela lägenheten, inte bara på grund av besöket utan för att det var ett absolut måste. Köksgolvet var värst men så är det ju också vitt?!? Vem kommer med den briljanta idén att lägga ett vitt golv i köket? Med en liten buse som börjat spilla för att det är kul, så ser det konstant smutsigt ut. Vi pausade från städet och åkte ner till ICA där det handlades hem allt som behövs i morgon. När de kommer kl 10 blir det varma baguetter och kaffe. Mitt på dagen blir det fika med Pers cupcakes som han just nu håller på med, nån variant av citron/chocklad med glasyr, chocklad och silverkulor, om jag fattat det hela rätt;) Middagen blir rotfruktssallad i ugn, biff och två olika kalla såser, en vit neutral och en hot röd salsasås. Dessert glasstårta! Var det nån mening att jag bantade i veckan, frågar man sig. Nope, tror inte det!

Uppdaterar i morgon igen...

Kommentarer
Postat av: Maria

lät som goda cupisar! Kram

2010-02-28 @ 19:54:13
Postat av: Jennie

Jo men de blev inte som cupcakes, de flöt ut:( man lär av sina misstag...eller rättare sagt Per, men jag köpte formarna och de var jättetunna. Vi fick ha tre för att de ens skulle hålla uppe. Köpte 100 st för 50 spänn på Åhléns men det var tydligen lite dålig kvalité på dem;) Kramar

2010-02-28 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0