Golden friends award




Denna fina Golden friends award fick jag av Kiqi Tack snälla du!
Såg att du skänkt den vidare till många mammor i vårt goa Gbg-gäng, så jag skänker den till en fin mamma som jag har i min lista, nämligen Janina

Men givetvis har jag en massa härliga läsare som inte är i min lista eftersom de saknar blogg eller har jag inte deras bloggadresser. De får också Friends award såklart! (Jag är generös idag;)
Lämna gärna en komentar så att jag får era adresser till min lista....

På tal om kommentarer, jag påminner er igen KOMMENTERA MERA!!!

Kommentarer
Postat av: Janina

Ååååå!! Tack!! =)vad glad jag blev. =)

2010-02-17 @ 10:10:07
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag har ju ingen blogg som du vet:) Tack för awarden min vän! Är här och läser dagligen, du skriver bra och underhållande och du kan konsten att bjuda på dig själv. Dina inlägg kan man skratta igenkännande åt. Kram

2010-02-17 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0