Fredagsmys...



Här är en bild på två av mina nyinköpta prylar, bocken från Rotor hade jag sen innan! Hattasken "Moln" ska vara på Lovas rum så småningom. Diskhandduken med älgar kommer från Milq.se


Jag har nyss kommit hem från en eftermiddag hos Anna, trevligt, vi ses alldeles för sällan! Nu har vi i alla fall bestämt att snart är det dags för en helkväll med mat och dricka, jag, Per, Anna, Patrik och barnen....


...och nu blir det FREDAGSMYS på vårt lilla sätt, nämligen sallad med cola light! Ska man bli smal får man lida pin, hihi!

Fler bilder på inredningsprylar kommer, hoppas ni blir inspirerade och shopping sugna, men HÅLL HÅRT I PLÅNBOKEN;)  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar bruken med moln på! FIIIN!!! :-) KRAM!!

2010-02-05 @ 23:19:16
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ja, den är jättefin, skulle vilja ha en till, mellanstorleken;) Finns på Milq.se Stor kram

2010-02-06 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0