Alla hjärtans dag

Jag steg upp sent, Per tog morgonskiftet;) Meningen i dag är väl främst att jag ska komma ut på min dagliga runda med Lova, men det är något som inte stämmer i kroppen. Jag känner mig kall och trött, inte frossa, men nära på. Något är på g att bryta ut, så känns det i alla fall.

Hilma, Lovas kusin, är i Lalandia med resten av Lovas kusiner på min sida, annars skulle vi åkt dit och lämnat över den alla hjärtans-dag-presenten som Lova köpte till henne i Göteborg. Tyvärr blev det inget till de andra två sötnosarna, Ebba och Agnes, därför för vi fixa det under dagen i dag! 

Mer än så här orkar jag inte pillta ner just nu, sjunker hellere ner i soffan med en film och hoppas på att Lova snart bestämmer sig för att ta en power-nap

Kramar på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0