2010-02-01....shit, redan februari!!!

Jag vet inte om jag kommit in i nån shopping-fas för jag handlar som sjutton just nu. I går hittade jag massor på www.milq.se och på www.designonline.se. Jag är väl uttråkad eller nåt;) Den fårgan jag ställer mig nu, varför kan inte snön bara försvinna? Är så trött på att trottoarerna jämnt är oskottade och att det är svårt att komma fram med vagnen när man ska ut och gå. Lova och jag har precis vaknat från en förmiddagsvila...eller nja, vi somnade nog runt 12 och vaknade vid 13.10, så lite mer än en timme knoppade vi in och nu är både hon och jag som nya! Det är dags för Lova att käka lunch nu och jag har det bara bra i soffan, Per sköter matningen i dag! Äntligen accepterar Lova vanligt kranvatten till maten, det har inte gått innan. Då var det bara sempers äpple och apelsin-dricka som gällde! Eller ännu bättre, Tropicanas juicer utan socker, dem älskar hon! Vem gör inte det förresten? Vi har även börjat introducera lite mjölk i glaset, och det verkar gå bra! Mjölk ska de tydligen bara ha i slutet av spädbarnsåret eftersom de har svårt att ta till sig andra näringsämnen som järn annars! Nu tror jag inte det är så att de får näringsbrist i ett sånt välutvecklat land som vi lever i, men järn kan jag tänka mig att man kan få för lite av. Kul att läsa lite om sånt här med barn och näring, tycker jag!

Nähä, nu ska jag läsa vidare i mina bloggar som jag varmt kan rekomenadera, se mina länkar!!!
Kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0