Tjejligan på loppis!!

I dag var vi på loppis, jag, Lova, syrrorna, Agnes och Hilma. Jag fyndade två fåtöljer som ska kläs om och bli kundhörna i Pers verkstad. Han fick dock själv komma och hämta dem på släp för de var inte små direkt. Som tack för fyndet ska jag få panerad spätta till middag av min älskling! En verklig winwin situation :)
I kväll blir det lugna gatan på hemmaplan, vi har laddat med film och popcorn. Först ska jag dock sortera i vår klädkammare och tömma några gaderober på skräp. I bland måste man! Dessutom finns det plagg i Lovas byrålåda som är för små och de ska packeteras i kartong eller skänkas.

En trött och klängig Lova är anledningen till att detta inlägg slutar här!

Trevlig lördagkväll girls and boys

Kommentarer
Postat av: Maria

Panerad spätta spottar man inte på;)Vad var det för fåtöljer du hittade?

2010-08-15 @ 00:01:49
Postat av: Jennie

Jo jag hittade IKEAS Tullstad fåtölj till rena vrakpriset, men så är de ju också begagnade:) I går tvättade Per upp dem med möbeltvätt och sedan ska vi köpa nya klädslar på IKEA.



Spättan var supergod kan jag berätta!



Kram

2010-08-15 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0