Hej pappa, är du här för nu kommer jag!



Lova hälsar på i verkstan

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en bra start på verksamheten! Ser mycket snyggt ut i verkstan iaf :) Vänt"rummet" ser kanon ut också!

Spännande med en ny blogg.

Skulle också vilja göra något nytt men orkar inte ta itu med det. Dessutom vill jag då flytta med alla mina gamla inlägg. Kan bli tricky!?

Hur går det med dagis? Är Lova ledig nu eller är hon där på dagarna?

Kram!

2010-08-22 @ 22:46:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Jennie

Tack!!! Jag vill börja om helt, dvs inte ta med de gamla inläggen och så byta portal. Hatar min layout och det finns inga roliga här att välja på:( Är inte så kunnig så jag kan koda en fin sida själv. Sen som du säger, över sommaren har man inte riktigt orkat ta itu med det. Jag har en ny som är klar, bara det att sist kom jag inte in med mitt lösen, vet ej vad som hände!



Jo Lova är på dagis! Är det dags för er inskolning snart?



Ha det gott, Kram

2010-08-23 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0