Dagens problem!

Dagens problem 1: Shoppingsug!

Vad innebär detta: Att risken för intrång på sparkontona ökar!

Åtgärd: Smisk på fingrarna varenda gång jag försöker knappa in mig någonstans på nätet

Resultat: Nja, men jag sitter ju här på bloggen nu i varje fall:)



Dagens problem 2: Lova har lärt sig sätta på och stänga av TVn framme på knappen

Vad innebär detta: Ett evigt på och avtryckande 

Åtgärd: Ett tydligt NEJ

Resultat: Lova garvar mig rakt upp i ansiktet och fortsätter!



Dagens problem 3: Lova har gjort intrång i sopskåpet under vasken sedan några veckor

Vad innebär detta: Äckel-päckel

Åtgärd: Ett tydligt NEJ och skåpen stängs framför näsan på henne. Säkerhetsspärrar ska inhandlas! 

Resultat: Ja, innan spärrarna kan jag inte påstå någon förbättring. Det gäller att ha ögon och öron öppna helt enkelt


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0