Vaknade till regn...

gjorde vi i dag! Ingen bra start på Valborg, men sen blev det desto bättre. Per badade Lova och klippte hennes naglar, jag bytte sängkläder och betalade räkningar. Per polerade bilen och kollade om det fanns nån tvättid och jag plockade och fixade här! Per fixade såserna, tre kalla, till festen i kväll. Jag har precis smakat dem, och de var himelskt goda, speciellt en som var lite åt salsa-hållet med chili och jalapeno, mums! En var med turkisk yoghurt, dijonsenap och sirap...jättegod, den också, men den hade passat allra bäst till fisk tror jag! Vi ska ha fläskfilé! Den sista var en ren tzatzikisås (hemmagjord) och supergod!

Nu längtar jag till middagen i kväll men det beror väl mest på att jag levt på bars i snart två dygn;) 

Jag hoppas kunna uppdatera med lite bilder snart....

Ha en fin kväll alla läsare:)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0