Till salu

Nu åker Lovas vagn och allt därtill ut på blocket. Jag har bestämt mig! Lovas åkpåse, en röd elodie details "Cherry Blossom" är i och för sig nog redan såld till Lina, min kompis! Resten ska säljas illa kvickt, det är vad jag hoppas i alla fall. Ny vår, ny vagn, så är det bara...jag har varit missnöjd med min länge men aldrig kunnat bestämma mig för en ny. Jag tror det blir en enkel BRIO sittvagn i väntan på den eventuella syskonvagnen, om det nu blir fler bullar bakade i ugnen;)

En enkel sittvagn med fullt ligg- och sittläge, sufflet och hyffsat stor korg undertill är BRIO spin. Den är inte alltför dyr heller, vilket är en förutsättning om vi sen ska köpa ytterligare en vagn. Jag tror jag har bestämt mig och tänkte fynda denna vagnen på helgens outlet-dagar på BRIO, om den finns i de färger jag vill ha, svart/röd.  

Nu ska jag ta en dusch sen blir det promenad med Lova och ett besök på IKEA för att handla in hyllan som Lova fick i födelsedagspresent av sina snälla mostrar och morbror :)

See you...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja usch! Den satans kassa vagnen :S

Var så glad när vi blev av med den. Vi ska snart byta ut den vi har till en sådan vi(jag) ville ha från början. En Babytravel Jogger. Köpte aldrig den eftervi sålde Singen pga att sittdelen bara går att ha framåtvänd.

Varför har du sålt åkpåsen? Den har man ju användning för i flera år.



Va kul med övernattningslägenheten. Då kan vi ju ses lite oftare.

Ser fram emot nsta helg. Ska bli så kul att alla ses tillsammans. Det var längesedan nu.



Ang NovaStar kläderna köpte jag dom på Baby&Barn mässan. Dom hade extra bra priser på förra kollektionen och lite rabatt på den nya.



Kram!

2010-04-15 @ 22:10:20
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag köpte Brio go till Henry och Malcolm, en blå. Är verkligen nöjd med den. Har en svart liggdel, men syrran ska ju ha barn så hon ska ta över den efter oss. Henry använder mest vagn, Malcolm är snart för stor men bra att ha en! Vi har kvar Phil and teds syskonvagn till dom också. Syrran får sin flicka i slutet av juli

Kramkram

2010-04-15 @ 22:27:48
Postat av: Jennie

Malin: Syrran sa nåt om att deras 2 åring (snart 3 åring, men hon är liten för sin ålder)inte kunde ha åkpåsen (hon har samma påse som jag till sin 1 åring ) därför tänkte jag sälja den nu medan det fortfarande är värde i den. Sedan funderade jag på en knalligt röd vagn till Lova och då blev det lite too much med en röd påse. Nu blir det dock en svart/röd vagn till Lova och ur den synpunkten så skulle jag kunna ha kvar påsen.



Håller med, det ska verkligen bli kul att ses alla nu för det var evigheter sen, i alla fall sen du och jag sågs! Tror det var hos Kiqi förra våren va?



Aha, barnmässan...ja där kan jag tänka mig att man kan fynda :) Ska bli så gött med lägenheten för då kan vi verkligen stanna utan stress i stan när vi väl kör upp...och då kan jag våga planera in lite träffar mer er mammor ;) kram



Maria: Åååå Go, den är så superduper fin tycker jag! Har din syrra redan kommit så långt i grav. tyckte nyss hon blev gravid. Shit, va tiden bara rusar...Ja Malcolm börjar bli stora grabben, 5 år i år :) Henry fyller nu i maj va? P&H vagnen ska du inte sälja va? ;) Kram

2010-04-16 @ 00:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0