I dag och i går..

har Lova varit på g när det gäller och gå. Hon vill gärna gå själv och ibland håller hon i nederkanten av min tröja som stöd. Hon reser sig själv och går i väg, ibland två steg i bland fem steg. Jag tror jag har en springande Lova inom ett par månader, den som lever får se. När mormor såg henne häromdagen sa hon att Lova kommer gå inom det snaraste. Kära mormor borde veta vad hon snackar om, hon har ju haft sex bebisar själv ;) Per gick när han var tio månader men jag gick betydligt senare, har jag fått höra :)

I går var vi hos Johanna (min syster) på inredningsparty, men det blev inget shoppat denna gången. Jag har tappat sugen på deras saker eftersom man alltid stöter på sakerna till ett mycket billigare pris, ibland upp till halva priset eller mer, på andra ställen. Jag hittade ju deras lampa som kostar 700 kronor i Ullared för 250 kronor. Jag har sett en vas som de har för mindre än halva priset på Eko-hallen. Då känns det inte så motiverande och så är det ju en avgift även på detta party per beställande gäst. Visst, det är härligt att sitta hemma hos någon, i en soffa, och få titta på sakerna i lugn och ro, få lite fika och så vidare....sen beställa, men när man ständigt dyker på exakt samma saker ute i handlen så mycket billigare så känner man sig lurad.

I dag blir det inte mycket action, jag är fortfarande förkyld och ska vila tillsammans med Lova nu vid middagstid. Jag ska försöka orka med lite städ och kanske ett besök hos mamma och pappa för att kolla in hur det går med renoveringen som börjat.

Bilder eller ytterligare inlägg kommer säkert i kväll om jag känner mig själv rätt ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja Lova! Jag lovar att hon kommer springa ifrån dig när som helst! :)

Kram!

2010-04-07 @ 23:07:16
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, ja risken finns ju,och den är STOOOR ;)

2010-04-07 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0