Ett stort grattis...

säger jag till min kusin som blev mamma till en liten tjej i morse kl 7 :)

Eftersom det är fint väder blev det en lång promenad vid middagstid och lunch i byn, en sallad på Teetrollet. Lova var jättetrött och somnade precis när vi kom hem, men vaknade givetvis två minuter efter att vagnen stannat! En kinkig och övertrött liten dam hängde mig i benet istället för att somna om i sin säng, men efter några skedar gröt kunde hon tänka sig att somna. Hon var egentligen inte hungrig för hon åt massor med köttbullar i bitar på teetrollet, men det är alltid kul att se mamma jobba ;) 

Om inte lilla Hilma var magsjuk hade jag och Lova kunnat tänka oss att åka till Lönsvegas i dag, men det är nog inte värt. Hilma måste bli kry först, mosters lilla gullunge! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0