Det är påskafton..



I natt var lilla busen vaken mellan 4-5 och vägrade sova. Katten hörde henne och började klösa på sovrumsdörren, han ville gå ut. Det var bara att stiga upp! Efter ny blöja och flera försök att lägga henne ned somnade hon och jag kunde sova vidare. Klockan 6 ringer telefonen och det går bara fram två signaler, en felrigning kanske? Som tur är vaknar inte Lova, men jag är klarvaken :(

Vilken skit-start på denna dag. Tur att vi har en rolig fest hemma hos Anna och Patrik i kväll att se fram emot.


I går kväll var syster Johanna på besök till nästan 1 på natten, vi satt och snackade om allt och ingenting, utan barn och sambos. Det var mysigt, så det får vi göra om. Förutom att syrran var på besök, så var jag och Lova på en promenad och på besök hos både mamma och mormor. Vi beställde en sallad på Torggrillen som vi tog med hem till min mormor för att hålla henne lite sällskap på långfredagen. Det var verkligen uppskattat :)

I dag är det strålande solsken och det betyder promenad för oss...annars ska vi bara slappa och vänta in festen.

Kommentarer
Postat av: carolina

åh, vilken liten solstråle hon är =)

2010-04-03 @ 17:37:27
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack :)Kikade in i din blogg, när kommer bebisen?

2010-04-04 @ 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0