Hässleholm med moster Josse och kusin Hilma!

I går var jag och Lova i Hässleholm med Lovas kusin Hilma och mamma Josse. Vi hittade en vinteroverall till Lova och ett par stövlar till mamma. Pappa Per skulle behöva lite nya tröjor men det hittade vi inga denna gången. Bättre lycka nästa gång!! Det fanns mycket jag ville ha, men som sagt, man kan inte handla allt på en gång! Nu har vi ju handlat en helt ny ovanvåning med möbler från IKEA, det är lätt att glömma, men så är det! Lovas rum är ändå inte riktigt klart. Gardiner ska sys och någon mer hylla, stolar och bord ska inhandlas. Vi har kommit en bit på väg!

Skulle behöva städa golven i dag, trampar på rån som Hilma och Lova tappade här i går kväll när fam. Bökberg, dvs syrran med familj var här och fikade. Väldigt trevligt med lite besök på kvällen:)

Denna månaden har jag lyckats fördubbla min telefonräkning, det ni!!! Så är det när man lever utan fast telefon en längre tid...i alla fall för mig med mitt dyra abonemang, som tack och lov går ut i november. Då blir det ny telefon och billigare abonemang, I hope!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0