I dag, middag för familjen! I går, Göteborg!

I går blev det stressigt värre när vi var i Gbg en heldag! Det var inget kul alls och jag hann inte med hälften av det jag hade tänkt. Min kompis Maria glömde jag helt av att ringa FÖRLÅT MARIA! Med fem timmars restid är det inte lönt att åka upp för dagen så nästa gång hoppas jag att vi kan stanna över natten. Jag hann i alla fall med en lunch med Kiqi och hennes lilla dotter, men jag blev en hel timme försenad och fick springa genom regnet för att ta mig till café Vallgatan och möta upp henne. Hon hade redan beställt in sin mat och käkat. FÖRLÅT KIQI! På fiket träffade jag även en annan vän, så jag fick en liten skymt även av henne. FÖRLÅT ANNIKA! Herregud, aldrig mer Göteborg för dagen! Vi åt middag på Kinesiska muren innan vi åkte hem och var hemma så sent som 21 och Lova somnade gott i sin säng. 

I dag blev det lasange och kladdkaka med bär och grädde för alla som hjälpt oss att flytta, det vill säga min kära familj! Alla ställde upp och gjorde att inflyttningen här i Skåne gick smidigt. Det tog runt en kvart tror jag att få in hela vårt bohag i lägenheten, det ni!! Till och med syrrans söta barn, 6 och 4 år gamla hjälpte till med det som de orkade bära!

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Men gud be inte om förlåtelse.. blev så glad att vi hann ses en liten stund! Hoppas vi ses imorgon =)



Kram

2009-10-16 @ 14:29:38
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0