Förkylningen har satt sina klor i vårt hem....

Lova är fortfarande förkyld även om hon är mycket bättre, jag fick samma elände i Lördags morse. Känner mig fortfarande yr, snuvig och varm. I går knaprade jag piller som godis...nåja, inte riktigt, men i alla fall...allt för att kunna åka till Ullared som jag suktat efter länge, men det har liksom kommit annat emellan! I går bar det alltså av och när vi kom dit gick vi rakt in och slapp kön, ingen kunde vara gladare än jag. Där inne var riktigt packat med folk och jag såg paniken i Pers ögon, men han fortsatte att gå in! Pang, så hade vi smällt ett x antal tusen på julklappar, rengöringsmedel, fotopapper, brännbara skivor osv. Nöjda åkte vi därifrån och käkade på hamburgare på MAX. Sorry MAX, men det var inte speciellt gott!! Vi skulle tagit Mc Donalds i stället...eller allra helst vi skulle stannat kvar på Ullared lite längre och käkat på Burger King, min favorit.

I bilen på väg hem var det Pers tur att börja nysa, men det blev inte så allvarligt av den förkylningen, han har jobbat på som vanligt i dag...fast i och för sig, han är aldrig hemma pga sjukdom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0