Vad kan man läsa om i denna blogg?

Jag läste igenom mina sista inlägg och kunde se ett mönster, så efter lite analys kom jag fram till att följande kan man läsa om i min blogg:

- Min viktminskningsresa, som visserligen inte är en resa utan snarare ett tåg som spårat ur så långt ut i skogen som det bara är möjligt. En resa för mig är när man tar sig från A till B, inte fan när man står kvar på A och tvekar, fegar ur och köper en påse godis

- PMS-häxan som jag ser i spegeln två veckor innan mens och som jag önskar att någon gav en rak höger så att jag försvann från jordens yta tills blodet runnit till....visserligen hade jag förlorat lite väl mycket tid med Lova då, tänk två veckor per månad! Det är mycket det!

- Pillerknaprande, ja jag tror faktiskt att jag just nu har ett mindre apotek hemma så är det någon som får migrän efter 18 när apoteket stängt så vet ni var ni ska vända er...

- Tandvärk, anledningen till det mindre apoteket....i min blogg finns det mycket att upptäcka för den som har en perfekt vit tandrad utan de minsta problem med sina tänder

- Lova, min älskling....min skatt!!

- Sömnproblem, är det någon som vill leva mitt liv ett tag? I paketet ingår en nattprantande sambo, en pissnödig katt kl 04 på morgonen, en förkyld unge och så min kropp då som har havrerat fullständigt


En del av er har säkert skrattat till ett par gånger under detta inlägget, det är ni som har förstått det rätt! Det är nämligen så man ska tolka detta, inte att jag är en bitter kärring, haha!
Jag menar, hur många tigger om stryk så att man ligger avdäckad i två veckor? Om man ska se något positivt i detta så har jag ett jävligt gott självförtroende annars hade jag inte kunnat bjuda på mig själv så här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0