Pippifågeln dök upp - rätt framför ögonen på mig!

Resan till Malmö gick bra och intervjun kändes bra, tyckte Per. Han trodde dock han kunde falla på att han inte har någon erfarenhet inom fastighetsbranchen. Utbildningen har han, men inte erfarenheten. Vi får helt enkelt se hur det går. Lova åkte hem i sin nya bilbarnstol och somnade med huvudet hängande i en konstig ställning, Jag tyckte så synd om henne, det tar lite tid att vänja sig vid nya stolen.

Under tiden Per var på intervju gick jag och Lova en runda i Hansa huset eftersom det var där vi parkerade. Vilket pyttelitet köpcentra, finns det inget större i Malmö? Jag är ju van vid femmanhuset i Göteborg! Fint va det i alla fall, men jag saknade många affärer. Vi kom till en rolig leksaksaffär och handlade en present/julklapp där, antingen till Hilma eller till Lova. Jag har inte bestämt än vem som ska ha den. Den passar till dem båda två! Jag hittade också en klänning till Lova som hon ska ha i jul och nyår, en söt rutig sak med lite volang och knappar.  Rätt som det är dyker en kille som heter Anders upp, en kille som gick i min paralellklass på högstadiet. Han stannade mig och jag fick verkligen använda alla mina hjärnceller i ett par sekunder för att räkna ut var jag hade träffat honom. När vi står där kommer jag på att han var kär i mig och en ganska så efterhängsen typ, haha!  
Mina systrar läser detta och jag säger bara - Pippifågeln på ert gruppfoto från simskolan! Ni vet vem jag menar!! Han kunde inte simma, heller:) I dag bor han tydligen i Höör.

På vägen tillbaka stannade vi vid ett matställe som verkade vara helt bortglömt, men som gjorde grymt goda kebabtallrikar, så där åt vi vår middag och Lova en fruktpuré!

Nu är det kväll och snart läggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0