Julfika och julskyltning

Hemma igen från julskyltningen och den var en aning överskattad kan man ju lugnt konstatera! Fast nu har vi sett den så då vet vi att vi inte behöver ta oss ner dit nästa år. Per vann en burk sill, det var i princip enda gången någon av oss drog på smilbanden;) Jag har lyckats förstöra min digitalkamera, hur vet jag inte, men det är så jäkla typiskt att den ska gå sönder nu när julen närmar sig och det är Lovas första jul. Det är väl bara att rota fram kvittot och hoppas på att garantin fortfarande gäller, men det är tveksamt.

I dag promenerade jag och Lova hem till mamma och pappa på julfika, lussebulle, pepparkaka och glögg. Förutom att vi var där, så var även Kim, Ebba, Agnes, Josefine,Per, Ebba och Hilma där. Egentligen var det meningen att Johanna och Kim skulle ha julfikan men nu blev det hos mamma och pappa, fullt ös men mysigt! Härligt när hela familjen är samlad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0