En helt vanlig onsdag...

I dag fick Lova äntligen sin åkpåse, en röd elodie details! Den är jättefin och passar perfekt i hennes vagn...så nu kan den kalla vintern komma, vi är förberedda! Själv hittade jag en reflexväst som jag letat efter länge, det kan behövas nu när det är nattsvart ute redan kl 17. Jag brukar reta mig på folk som inte har reflexer när jag kör bil, så då bör jag ju ha en själv också. I kväll har Johanna varit här en stund, vi har levererat protein, handlat och hälsat på mamma och pappa. Lova somnade sent och medan Per körde till solariet för att få lite färg bloggar jag såklart ett inlägg.... Ett inlägg som handlar om allt och ingenting...de tenderar att göra det ibland! Å, måste ju berätta att jag fått upp ljusstakar och stjärnor här i dag, så nu är lägenheten fin inför advent. Det fattas dock en vit amaryllis till köksfönstret (måste ha en stor varje år annars är det inte jul för mig) och tillbehör till ljusstaken på köksbordet men annars är det klart. På söndag blir det julfika hos syster Johanna med familj, lussekatter, pepparkakor och glögg! Sen ska hela gänget traska ner till byn och titta på skyltningen...jag minns inte ens när jag var hemma på byns julskyltning sist så det blir nog en och annan sentimental tanke, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0